Spora Yeni Başlayanlar için Life Fitness Circuit Serisi – 1

Sağlıklı yaşam tarzını benimsemeye karar verdin ve belki de ilk kez bir spor salonuna yazıldın. Motivasyonun olabilecek en üst seviyede ancak çalışmalarından maksimum verim elde etmek için spor salonuna adım attığında nasıl bir yol izleyeceğinden emin değilsin. Durum vahim gözükse de gözün korkmasın. Tüm kas gruplarını çalıştırırken seni zorlamayacak ve fit bir vücuda bir adım daha yaklaştıracak programı Life Fitness Circuit serisinde bulabilirsin.

10 farklı hareketten oluşan LifeFitness Circuit serisindeki ilk üç harekete beraber göz atalım:

1. Shoulder Press

Omuz kaslarını çalıştıracak en temel hareketlerden olan shoulder press’i uygularken, ayaklarını yerde, sırtını sehpada, kürek kemiklerini ise aşağıda olacak şekilde tut. Dirseklerini kilitlemeden ve kürek kemiklerinin açısını bozmadan ağırlığı yukarıya doğru kaldır, sonra başlangıç pozisyonuna geri dön. Ağırlığı yukarı doğru iterken nefes vermeyi, aşağı indirirken de nefes almayı unutma.

2. Triceps Dips

Ayaklarını yerde sabit tutarak sırtını sehpaya yasla ve omuz-dirsek açısı 90 derece olacak şekilde handle’lardan tut. Omuz ve gövde açılarını bozmadan nefes vererek, kolun düz konuma gelene kadar ağırlığı önce aşağı, daha sonra kontrollü bir şekilde geriye it. Arka kol kasını geliştirecek bu hareket ile daha biçimli kollara sahip olacaksın.

3. Seated Row

Ayakların pedalda, dizlerin bükülü, omuzların aşağıda, kürek kemiklerin ise birbirine yakın olacak şekilde tutacaklardan tut. Dirseklerin mümkün olduğunca birbirine yakınken, omuz ve kürek kemiklerinin duruşunu da bozmadan ağırlığı göğüs altına doğru çek. Ağırlığı çekerken nefes vermeyi ihmal etme.

Daha fazla video için MACFit Youtube hesabını takip etmeyi unutma!

Devamı gelecek…



PAYLAŞ

YORUM YAP

İşaretli alanların doğru doldurulduğuna emin olunuz.

E-BÜLTEN ÜYELİĞİ

Haftalık güncel içerikleri takip etmek için e-bültenimize üye olabilirsin.

GÖNDER