Spora Yeni Başlayanlar için Life Fitness Circuit Serisi – 2

Spora yeni başlayanlar için tüm kasları çalıştıran ilk 3 egzersize buradaki yazımızda göz atmıştık.  Bu yazımızda da seni hedeflerine bir adım daha yaklaştıracak diğer 3 hareketi seninle paylaşacağız.

1.  Lat Pulldown 

Sırt kaslarını etkili bir şekilde çalıştıracak olan Lat Pulldown hareketini yaparken, ayaklarını yerde sabit, ellerini omuz genişliğinden biraz daha açık, kürek kemiklerini ise geride ve aşağıda tutmaya özen göstererek ağırlığı kavra. Kürek kemiği ve gövde açısını bozmadan kontrollü bir şekilde ağırlığı aşağı doğru indir. Bu sırada nefes vermeyi unutma.

2. ChestPress 

Göğüs kaslarını şekillendirecek ChestPress hareketinde;  ayaklarını yere sabitle, omuzlarını geride tut, sırtını sehpaya yasla ve omuz-dirsek açısı 90 derece olacak şekilde tutacaklardan tut. Dirseklerinin kapalı olması önemli. Daha sonra omuz ve gövde açılarını bozmadan kol düz konuma gelene kadar ağırlığı it. Ağırlığı iterken nefes vermeyi unutma.

3. Squat 

Kalça ve bacakları en iyi çalıştıran hareketlerden biri olan squatı uygulamaya bacaklarını omuz genişliğinde açarak başla. Omurganın düzlüğünü bozmadan dizlerini bükerken kalçanı geriye doğru yuvarlayıp, oturur pozisyona gelip tekrar ayakta başlangıç noktasına dön. Tekrar aşağı doğru inerken kollarını omuz hizasında ileri uzat.

Daha fazla video için MACFit Youtube hesabını takip etmeyi unutma!

Devamı gelecek…



PAYLAŞ
4 YORUM
Zeynep kilic | 21 Kasım 2015, 11:54 - Cevapla

Maç fit sen bir harikasın😊😊

Özgür KAYA | 29 Aralık 2015, 05:39 - Cevapla

özellikle erken saatte açılması süper. saat 8:30 ya da 9 gibi mesaisi başlayanlar için 7 de salonda olup antreman yapabilirler. ömürmac gidiyorum memnun açıkcası..

türkan yüzbaşıoğlu | 21 Ekim 2016, 14:09 - Cevapla

antalya da şubeniz var mı varsa hangi semtlerde olduğunu bana yazarsanız çok sevinirim

YORUM YAP

İşaretli alanların doğru doldurulduğuna emin olunuz.

E-BÜLTEN ÜYELİĞİ

Haftalık güncel içerikleri takip etmek için e-bültenimize üye olabilirsin.

GÖNDER