Yeterince Su İçiyor musun?

Su içmenin faydaları hepimizin kulağına küpe olacak niteliktedir ancak önemli olan bunu alışkanlık haline getirebilmektir. Peki sen bu alışkanlığı kazanabildin mı? Vücudunda yeteri kadar su olmasının sağlık ve fitness üzerindeki etkisi çok büyüktür. Örneğin; kilo kaybetmek veya daha sıkı antrenman yapmak istiyorsan bolca su içmeyi unutmamalısın.

Su içmenin faydaları sadece bunlarla sınırlı değildir.

Diğerlerini de senin için hemen sıralayalım:

Parlak Bir Cilt İçin

Yeterince su içmek, kandaki toksinleri temizler ve detox etkisi yaratır. Daha parlak ve sağlıklı bir cilde sahip olursun.

Kilo Vermek İçin

Sabahları 500 ml. su içmek metabolizmanı %25 oranında hızlandırır. Metabolizmanın hızlanması da kilo vermene yardımcı olur.

Hücre Çoğalması İçin

Yeterince su içmek yeni kan ve kas hücrelerinin üretiminde yardımcı olur.

Sindirimin Düzenlenmesi İçin

Aç karnına su içmek, bağırsakların temizlenmesini ve besinlerin bağırsaklarda daha iyi emilmesini sağlar.

Bu faydalardan biraz bahsettikten sonra gelelim su içmenin egzersizle olan ilgisine. Şu sözü duymuş ya da mutlaka bir yerlerde okumuşsundur; “Düz bir karın için karın egzersizleri birebirdir.” Elbette karın egzersizleri karın kaslarını güçlendirir fakat karnındaki yağlardan kurtulmanı sağlamayabilir. İşte bu yüzden six pack yapmak istiyorsan, ‘Karın kası mutfakta yapılır.’ sözünü unutmamalısın. Eğer doğru ve sağlıklı beslenmiyorsan, bolca su içmiyorsan hiçbir crunch hareketi seni kurtarmayacaktır. Ancak doğru beslenme, yeterince su içme ve cardio antrenmanlarıyla vücudundaki yağı yakabilir, six pack’ini ortaya çıkartabilirsin.

Haydi şimdi sen de eline bir şişe su al ve gün içinde yudumlamayı alışkanlık haline getir.



PAYLAŞ
6 YORUM
selma aytemiş | 11 Şubat 2016, 21:17 - Cevapla

harika bilgiler teşekkürler

Sinanozubir | 18 Şubat 2016, 21:07 - Cevapla

Güzel bilgiler

khann can | 8 Mart 2016, 13:56 - Cevapla

günde 3 litreden fazla su içmek ve bunu alışkanlık haline getirmenin zararı var mı ?

    FitBlog | 8 Mart 2016, 17:56 - Cevapla

    Merhaba, günde 3 litreden fazla su tüketmenin sağlık açısından bir zararı bulunmamaktadır.

Canan yılmaz | 12 Mart 2016, 09:17 - Cevapla

Önceden su içmeyi unutan ben şimdi her saat başı 1 bardak su içmeye özen gösteriyorum :)) gerçekten işe yaradığını fark edebiliyorum. Bilgilendirme için teşekkürler

Şerife Tanrıverdi | 18 Mayıs 2016, 20:03 - Cevapla

Süper bilgi günde 4lt içmek sizce nasıl

YORUM YAP

İşaretli alanların doğru doldurulduğuna emin olunuz.

E-BÜLTEN ÜYELİĞİ

Haftalık güncel içerikleri takip etmek için e-bültenimize üye olabilirsin.

GÖNDER