Sağlıklı ve Serinletici Atıştırmalıklar – 2

Ara öğünler, sağlıklı ve dengeli beslenmenin altın kuralı ama yaptığın seçimler de sağlığın için bir o kadar önemli. Bir yandan kan şekerini dengeleyecek, metabolizmanı hızlandıracak ve kan basıncını düzenleyecek; bir yandan da yaz sıcaklarında ferahlatacak lezzetli ve pratik tarifler seni bekliyor.

İPUCU: Tarçın kan şekerini dengelemek için en büyük yardımcıdır. Yulaf ve şeftaliden alacağın posa ise seni uzun süre tok tutacaktır.
İPUCU: Semizotu iyi bir A ve C vitamini kaynağıdır. Bununla birlikte zerdeçal ve zencefil metabolizmanı hızlandıracaktır. Semizotunu, sarımsaklı yoğurda ekleyerek de rahatlıkla tüketebilirsin. Kan basıncının dengelenmesine fayda sağlayacaktır.
İPUCU: Kabak içerdiği C vitamini ve yüksek miktardaki manganez ile yaz aylarında güneşin zararlı etkilerinden de seni korur.


PAYLAŞ

YORUM YAP

İşaretli alanların doğru doldurulduğuna emin olunuz.

E-BÜLTEN ÜYELİĞİ

Haftalık güncel içerikleri takip etmek için e-bültenimize üye olabilirsin.

GÖNDER